The Star Wars saga continues from Executive Producer George Lucas and Lucasfilm Animation! With cutting-edge, feature-film quality computer animation, classic characters, astounding action, and the timeless battle between good and evil, Star Wars: The Clone Wars expands the Star Wars story with all new adventures set in a galaxy far, far away.
Ambush
An epic civil war pits the Jedi-led Clone Troopers of the Galactic Republic against the evil separatist forces of the Dark Side. Yoda leads three clone troopers against a huge droid army.
Rising Malevolence
Anakin and Ahsoka must save Jedi Master Plo Koon and his clone troopers after a devastating Separatist attack.
Anakin uses new long-range bombers to lead a bold strike on General Grievous' warship.
Clone Commanders Rex and Cody must inspire their rookie unit in order to stave off a Droid Commando invasion.
When R2-D2 is lost during a battle, Anakin must find him before the Separatists discover the secrets locked within his memory banks.