Stuck
New recruit Ben Warren has to get used to the fact that emergencies at the fire department are different from in the hospital; events at a flat fire leave the future of the station's leadership in jeopardy.
Invisible to Me
With the absence of Captain Pruitt, Andy and Jack try to navigate how to work together, and a car accident puts the crew's lives at risk.
Jack begins his first shift as co-captain and continues to butt heads with Andy. Pruitt has a difficult time following doctor's orders and winds up back at the station to take on administrative duties. The rest of the team responds to an attic fire.
As if being co-captains weren't hard enough, Andy and Jack find themselves in disagreement over spending decisions at the station.
Miranda Bailey visits Ben at work, meeting his new co-workers for the first time. While most of the team responds to a motor vehicle accident, Andy and Maya are paired up to go on their first stakeout.
Andy, Jack and 18 other candidates take the captaincy drill test, gunning for one spot as captain of Station 19.