Stephen Hawking's Grand Design
Is there a meaning to life? Is there a purpose to our existence? Hawking investigates what the laws of physics can reveal about humanity and reality.
Why does the universe exist and why does it follow rules and laws? From the discovery of gravity to the development of string theory, Hawking explores the principles of the cosmos.