Street Outlaws: New Orleans
These Ain't No Saints
Kye Kelly hopes to organise the rag-tag New Orleans racers into a team. But will the racers agree to compete for spots on a top-five list?
List Busters
Kye's spot is challenged by Scott Taylor, and racers Jerry and Barry have a catastrophic showdown.
New Orleans faces their first team challenge when Tennessee calls them out. Is the team solid enough to defeat the hustling outsiders?
The NOLA crew face David Bird Jones's team in Houston. But a fight between Scott and Jerry threatens to tear the team apart.
The New Orleans team returns to the Pad for list racing. But when Barry refuses to race Jerry Bird all hell breaks loose.