Super Lovers
Forest Green
Having come to Canada upon hearing the fake news that his mother Haruko is in critical condition, high school student Kaidou Haru meets a young boy named Ren and is forced to spend the summer with him.
Just when Ren begins attending school, he's seen kissing Haru goodbye by his classmate who is curious about their relationship.