Task
A task force of law enforcement officers sets out to stop a string of violent robberies led by an unsuspecting family man.
Crossings
A semi-retired FBI agent Tom Brandis leads a new team investigating robberies while coping with personal loss. Robbie Prendergast steals from drug dealers to support his family after his brother's death, until a tip goes wrong.
Tom prepares for the trial, Maeve does something that could change everything, and Robbie must make a decision.
Nobody's Stronger Than Forgiveness
As Cliff and Robbie look for a buyer, Aleah and Lizzie question Peaches' former co-workers; Tom and Grasso pursue a lead.
Tom questions the loyalty of his taskforce; Perry probes his own gang for answers and uncovers a shocking truth.
With help from an eyewitness, Tom and his team inch closer to breaking the case; Perry pays Maeve a visit, while Robbie puts his plan in motion; later, Tom follows a lead that takes him down a dangerous path.
The Task Force, Dark Hearts, and Robbie converge in the forest, sparking an intense battle that changes everything.