The Better Sister
Chloe, a high-profile media executive, lives a picturesque life with her husband Adam and son. Her estranged sister Nicky struggles to make ends meet. When Adam is murdered, the two sisters reunite and try to untangle a complicated family history.
She's My Sister
Chloe Taylor has the biggest night of her career, and not a day later, her husband winds up dead. The police are asking a lot of questions she does not want to answer, and even worse, they called her sister.
Chloe and her sister Nicky are back together, but things are bumpy, and not just because Detective Guidry seems too interested in Ethan.
Incoming Widow
A day in court does not go as planned, and Chloe goes somewhere surprising for emotional support.
Catherine throws a memorial for Adam that no one wants to attend. Chloe and Nicky have very different memories of just about everything.
Nicky tries to shake off a bad night, Chloe tries to figure out what Adam was up to when he died, and the trial begins.
The sisters take the stand, but what truth will they tell? Meanwhile, Guidry's temper flares.