The Bondsman
Hub Halloran, a murdered bounty hunter, is back from the dead after being resurrected by the Devil to trap and send back demons that have escaped from the prison of Hell. By chasing them down, Hub learns how his own sins got his soul condemned.
Thinking he narrowly survived a murder attempt, bounty hunter Hub Halloran sets out to find who tried to kill him. As he puts the pieces together, Hub realises he may not have escaped death after all.
Valacor
Hub learns more about his new job working for the devil and crosses paths with his first demon.
On a mission to reprimand Hub for hurting Cade, Maryanne accidentally enters the world of demons. Meanwhile, Kitty tricks Lucky, and Cade struggles with his self-confidence.
Midge's emotional reason for joining Pot O' Gold is revealed. Hub connects the dots of a bigger mystery and tries to recruit Midge's help. Lucky is released from prison and plots his revenge against Hub and Kitty.