The Caribbean: Billionaires' Paradise
On Barbados, we catch up with Bajan-born Jofra Archer, the twenty-six-year-old global sports star and fast-bowling hero of the England cricket team. And we meet 'Queen of Soca', Alison Hinds, who is also a cultural ambassador for Barbados.
On Antigua and Barbuda, self-made millionaire Anthony Athill visits The Hermitage Bay hotel. And Alex Grimley, owner of one of Antigua's trendiest hot spots, Sheer Rocks restaurant, is launching a new Asian-inspired restaurant.
Neysha Soodeen takes her family and friends on a luxury trip around the Grenadines, and photographer Junior Sealy completes an interior design project on a millionaire's villa.
Businesswomen Kim and Nicole team up to open a designer boutique in Barbados' luxury shopping mall, Limegrove, and social media influencer and bar owner Jordan signs with a global drink brand.