The Chi
A fateful turn of events sends shock waves through a community on the South side of Chicago and connects the lives of Emmett, Brandon, Ronnie and Kevin in unexpected ways.
Alee
Brandon reels from a loss, and Ronnie realises he made a mistake. Emmett's carefree life gets upended, while Papa and Jake taunt Kevin about Andrea.
Brandon asks Kevin for help, and Laverne and Gravy make a decision. Amir tries to capitalise on Emmett's side gig. While Quentin launches his own investigation.
Brandon seeks refuge when Jerrika kicks him out, and Ronnie runs into Rafiq. Quentin takes something from Trice, and Brandon makes a bad deal with Reg.
A neighbourhood block party brings Brandon, Ronnie, Emmett, and Kevin together. Brandon has a confrontation with Ronnie and gets surprised by Jerrika.
Brandon's actions jeopardise his relationship with Jerrika, and Ronnie uncovers secrets about his surrogate son's past and gives a crucial piece of information to the police. Emmett's shoe hustle goes awry.