The Collapse
In the middle of a shortage, the owners of a besieged service station build up a stock of food in exchange for petrol. The arrival of a cop turns an already tense situation upside down.
Nursing assistant Marcel is still caring for the elderly at the care home where he worked, as best he can with rapidly dwindling supplies. After an unexpected event, he faces a terrible dilemma.