Robyn McCall, an enigmatic former CIA operative, must use her extensive skills to help a teenager accused of murder and on the run from the criminals who framed her for the crime.
When McCall tries to locate a missing British mathematician, she finds herself embroiled in an international fight for a revolutionary financial technology.
McCall tries to help a despondent college student being threatened by someone working for a rising politician; McCall worries when Delilah starts hanging out with a young girl who served time in juvenile detention.