The Fixies
Simka and Nolik realize that they can fix a toy car with a small part from inside the dishwasher. But to get the dishwasher working again they’ll need that same part from the TV. Now, how can they fix that TV?
While playing pirates, Simka and Nolik challenge Tom Thomas to find a hidden treasure. They give him a map they drew and and teach him how to build a compass.