The I.T. Crowd
Two tech geeks are based out of a Reynholm Industries' basement. When a new supervisor is hired, she turns out to be illiterate in technology and together they land in hilarious situations.
The unloved, ignored, socially-awkward Roy and Moss make up the I.T. department of Reynolm Industries. Their world is shattered by the arrival of a new 'relationship manager', Jen, a young woman who knows as much about computers as your average 17th-century Farmer. Roy and Moss are annoyed by Jen's obvious lack of computer literacy, while Jen is equally gutted to be exiled to 'middle earth', a dingy basement where the I.T. Dept. is located. However, it isn't long before Roy and Moss realise that a female presence in their team can have its benefits ...
Jen has a new admirer, but his romantic gesture goes horribly wrong when Jen's inability to tell the truth results in a very public humiliation. Meanwhile, Moss and Roy conduct an experiment with a 'lonely hearts' website ...
What is behind the mysterious red door in the I.T. Dept? What has happened to Moss's new mug? Why is Roy in danger of becoming known as a 'desk rabbit'? And what is the secret behind top executive Richmond Avenal's fall from grace?
Jen explains that she is subject to very powerful mood swings around a "certain time" every month. When Moss and Roy start to display similar symptoms, it leads her to a terrifying, bizarre conclusion that will have terrible consequences for them and for the I.T. community at large ...