The Judge from Hell
A devil secretly lives in the body of a judge with a mission to drag criminals back to hell.
Justitia, a demon, possesses the body of Judge Kang Bitna in order to take the lives of ten people who have harmed others, and send them to hell.
Daon receives unexpected news while protecting Min-jeong, and Bitna's first infernal trial begins.
While revelling in her string of executions, Bitna encounters someone unexpected.
Bitna's infernal trial for Bae Jayeong's misdeeds begins after Bae Jayeong kills Yoo Ji-ho.
While trailing Bitna, Daon finds himself at a secret demons' meeting and a horrific incident occurs.