The Killings at Parrish Station
As the scientists at Parrish Station descend into madness and a ritual linked to the signal unfolds in 1987, Georgia and Michael race to find Millie and uncover the truth in 2024.
In 2024, Georgia Cooke and Michael Thorne race to Parrish Station to prevent Callum Parrish from accessing the celestial signal and performing his deadly ritual once again… and to save Georgia's daughter Frankie.