The Lesson Is Murder
Psychological criminologist and ex-FBI special agent Dr. Bryanna Fox and her class of graduate students study convicted murderers, evaluating their personality traits and develop psychological profiles.
The Killer Nurse
Dr. Bryanna Fox and her team investigate a serial killer nurse, Will Davis, who reveals more than they bargained for.
A Deadly Marriage
Dr Bryanna Fox and her team deal with ex-cop Robert Fratta to understand why he hired a hitman to have his wife murdered. They uncover disturbing facts that threaten the whole force.
Dr Bryanna Fox and her team look into serial killer, Ivie DeMolina, to find out how a former sex worker became a criminal leader who committed a series of robberies and murders.