The Ms. Pat Show
Slangin' Coupons
Pat and Denise go to a PTO meeting during which Pat tries to prove she's worthy to the other mothers; Janelle clashes with a teacher who pushes her buttons.
After hearing one of Junebug's friends call him the N-word, the family has a discussion about that word and many others; Janelle gets paired up with a gender non-conforming person on a debate project.