The Patrick Star Show
Late for Breakfast / Bummer Jobs
Patrick presents a show about food after missing out on a hearty breakfast; Patrick and SpongeBob experience the wonders of the workforce.
Patrick loses the remote in the cushions, so he journeys into the couch to track it down; Patrick hosts a telethon to raise money for snails who can't dance.
Patrick and Grandpa try to pass each other on the stairs, leading to a ludicrous conflict. Members of the Star family confront their absurd rivalries.
Squidina hires an assistant who's a little too good at his job. 'The Patrick Star Show' is interrupted due to a peculiar stench.