The People V. Michael Jackson
With the upcoming 15th anniversary of Michael Jackson's acquittal on child molestation charges, the outcome of the case continues to polarise, captivate, and develop new chapters. Fresh accusations cast doubt over the trial of the century.
Retells the People v Jackson 2005 criminal trial from the jurors' point of view; American recording artist Michael Jackson is tried based upon accusations of Gavin Arvizo, a 13-year-old boy Jackson had befriended.
Michael Jackson is tried based on the accusations of Gavin Arvizo, a 13-year-old boy whom Jackson had befriended.