The Pyramid Scheme
Who Is Lucky?
Poor shop owner Goldy learns his grandfather Gabbar has had a windfall. Soon, meeting Chunmun draws him into Jumbolife and sparks his ambition.
Easy Hai Ya Bahut Easy?
Goldy joins the business but struggles to recruit members. He spots Manoj Srivastava, a skilled speaker, and decides to bring him in.
At late Dadi's birthday gathering, family clash over a secret about Sarthak and Satkar, while Goldy and Srivastava recruit relatives into Jumbolife.
At a Jumbolife picnic, Goldy is rewarded and plans a grand event with Tarun Bajaj, TV star Randheer Chaudhary, and influencer Skirty Kirti.
Goldy's team thrive as he hosts events with Manish, while Srivastava shines as a speaker. At a university pitch, Pratham exposes them, sparking chaos.
In Thailand, Goldy focuses on work while Srivastava is dazzled by glamour. Later, Shravan and Daljeet try to divide them, pitching 'Hollywood Paradise'.