The Santa Clauses
Scott Calvin is on the brink of his 65th birthday and realising that he can't be Santa forever. He sets out to find a suitable replacement Santa while preparing his family for a new adventure in a life south of the pole.
The North Pole is abuzz as the Calvins tie up loose ends. Carol begins packing while Scott interviews potential Santa candidates sourced by his advert.
Scott and his family move to Chicago and gradually get used to their new life there. While Carol makes new friends, Sandra meets a member at the riding club. Cal meets his first girlfriend.
Scott is taken to the Yule-verse where he learns the truth about how he came to be Santa. Meanwhile, things at the North Pole get worse as more elves disappear and Christmas spirit is all but destroyed.