The Secret Life of Dancing Dogs
It's a Dog Eat Dog World
Teams still reel from last year's competition. Finding out if Jen and Daquiri should have triumphed or if Marianne and Vega are worthy winners. Old wounds remain.
Rescue My Heart
Lorna and Gina fear it will be their human failings that keep their dogs Nora and Swagger from clinching a spot to compete at this year's Crufts.
With four months until Crufts, one competitor must face hard truths in the hopes that she can step up her game to become a Crufts champion.
Just three months until Crufts and competitors are feeling the pinch; while there are plenty of tricks to teach, it's not just the dogs who need help.
With just four weeks until Crufts, the handlers must conquer their own insecurities in the hopes of becoming the world's best dog dancing duo.
Five dancing duos must set aside their doubts, injuries and fears if the dream of making their dogs Crufts champions are to come true.