The Smurfs
When the evil wizard Gargamel chases the tiny blue Smurfs out of their village, they tumble from their magical world into New York City.
Scaredy gets tired of being scared, he dons a superhero costume to conquer his fear; an alien child visits the Smurfs and puts them under his spell in order to make them his friends.