The Sympathizer
Death Wish
With the fall of Saigon imminent, the Captain juggles the communist party, the South Vietnamese army, his CIA handler, and his conscience.
Good Little Asian
As he adjusts to life in Los Angeles, the Captain is forced to find someone to implicate when the General begins to suspect a mole.
Love It or Leave It
With the General's order to eliminate the spy in their ranks weighing on him, the Captain seeks Bon's help to craft and execute a plan timed for Independence Day; at an upscale lunch, Claude introduces the Captain to the Auteur.
As a reluctant consultant on a Hollywood film, the Captain navigates the egos and personalities of an increasingly chaotic production.
Convinced that the General's plan is doomed to fail, the captain's mission is to trace the General's funding, his desperation grows as he searches for ways to expose the military operation and to achieve his ultimate goal, to save Bon.