The Underground Railroad
When Caesar convinces Cora to escape from Randall plantation, their lives are irrevocably changed; the underground railroad takes Caesar and Cora on an unexpected journey.
A seeming paradise of progress and racial harmony hides dark secrets, especially those of "Bessie" and "Christian". Bounty hunter Arnold Ridgeway begins his pursuit of Cora.
After arriving to a dangerous small town in North Carolina, Cora must hide in an abolitionist's attic while putting everyone's lives in danger.
Tennessee - Exodus
Captured by Ridgeway, Cora is forced to travel across the barren inferno of Tennessee. Cora shares the perilous journey with Jasper, a noble runaway filled with inner-strength.
For Arnold Ridgeway, a journey home reveals that "the past is not past". A chance encounter with a freedman named Royal gives Cora new hope.