Thirst with Shay Mitchell
Shay Mitchell explores the world one drink at a time as she visits exotic locations, samples unique ingredients, and meets expert hosts; on her journey, she encounters the latest drink trends, the best bars, and 8,000 years of sipping history.
Peru
In Peru, Shay Mitchell explores her favourite Inca drinks and visits a mountain distillery at 2700 metres above sea level. Along the way, Shay sips a ceviche cocktail and encounters an obstacle while walking through Machu Picchu.
Shay Mitchell gets a taste of Cartagena, Colombia, where morning rituals bring espresso beer, slow coffee and a vendor crawl through the old town. Then, Shay samples a tasting menu by a young chef saving ancient flora and formerly illegal cocktails.
Shay Mitchell encounters flaming cocktails at Buenos Aires' first tiki bar before the birthplace of Argentine pizza fuels a trip to the countryside. Then, a wine tasting transports Shay across the country.