Diesel's Rules
Diesel tries to race Kana, but he changes the rules multiple times to try to gain an upper hand.
Nia and the Ducks
Nia plays some funny sound effects with some ducks, until she realizes they won't get off the tracks.
Nia and Gordon are in the Crystal Caves when their light goes out and they find out that the crystals light up.