Three Men Four Wheels
Antique and classic car dealer Drew Pritchard, motoring broadcaster Andy Jaye and British racing driver Marino Franchitti are three men who in each episode will argue over which are the greatest race and sports cars ever built.
Aston Martin Ulster
Marino visits one of Britain's best private car collections to see an Aston Martin Ulster. It remains to be seen whether Drew and Andy appreciate this beautiful pre-war endurance racer.
Drew is able to get his hands on one of his favourite ever cars, the Porsche 911 ST, a racing variant of a highly successful sports car. The whole gang love this car and can't wait to get it on the track.