Timmy Time
Timmy's Jigsaw
Timmy has lost the last piece to his jigsaw puzzle, searching the nursery to find it, he discovers other lost toy pieces.
Timmy's Hiccup Cure
Kid has the hiccups, so he and Timmy try everything to get rid of them to no avail.
Timmy and Mittens are paired up to paint each other's portraits during an art session at the nursery. After a dispute about who will get the bigger paintbrush, they soon get into a messy paint situation.
Timmy and his class are exploring various dance styles, from hula dancing to line dancing, led by Harriet and Osbourne, but Timmy just cannot get into the groove.
Timmy accidentally kicks a football through the nursery window. After a stretch on the naughty stump, he tries to be more careful, but ends up knocking down Otus' sandcastle with another careless kick of the ball.