Aya meets Naoki, who has a sweet yet simple smile, reminiscent of the Sangenjaya district. Aya and Naoki are from the same hometown, and gradually become attracted to each other. Aya feels happy that she can be herself when she is with him.
After moving to Ebisu, Aya is happy with her work and social life. She has gone on a few dates with Takayuki, who tells her he doesn't believe in marriage.
Aya is almost 30. Her coworkers are starting to consider switching jobs for a better career. Aya no longer sees Takayuki, and her boss tells her that she's already reached her maximum skills.