Tot Cop
Mr Elephant and His Flying Machine
Mr Elephant crashes on his way to deliver a message to Tot Cop from next-door neighbour, Addie. Tot Cop and Officer Ruth must find the important note.
Yeti, Set, Go!
Tot Cop's patrol car is gone. His friend, Pudding, was looking for a place to nap when he accidentally set the car in motion. But Pudding cannot drive.