Tour Group
Romance hangs in the air, prompting Jared to finally choose between the affections of Jenna or Misty while Jeff and Jetta renew their vows on the beach.
The travellers say goodbye to the calm of the Maldives and hello to the chaos and sweltering heat of Sri Lanka, but not everyone is in a welcoming mood.