Chaos in Court
Intense trials trigger dramatic and unexpected explosions of emotion and violence in the courtrooms of America. A panel of experts watch and analyse the shocking footage of when trials turn angry.
Predators Among Us
Infamous sex abuse sports doctor attacked by angry parent; a gang member, a snitch and the FBI collide; defiant defendant curses out judge; murderer taunts mother of two teenage son.
A father lunges at a serial killer; a defendant attempts to stab an attorney; an Alaskan wildlife enthusiast is tased; a daughter yells at her father's killer; a man threatens a female judge; a defendant walks out of his trial.