Tricky Dick
Richard Nixon's life and times, from his early political career in California to the game-changing Kennedy-Nixon debates, through to his Watergate exit.
Part One: The Will To Win
Raised by a family with modest means with a childhood beset by tragedy, Richard Nixon learns early to recognize opportunity and how to seize it. Nixon's years as a serious student give way to a promising political career.
Richard Nixon enters office after navigating one of the greatest political comebacks of all time to find that his survival hinges on the promise to end the Vietnam War. The anti-war movement gains strength and the president suspects a conspiracy.
Shortly into Nixon's second term, the cover-up of the break-in at the DNC headquarters at the Watergate complex starts to fall apart. Yet Nixon decides to wage a battle in the press.