Tucci in Italy
Following Tucci on a deeply personal exploration of Italy's landscapes, rich history, and complex connections with its food that have shaped each region's distinct culture and pasta.
Lombardy
Stanley explores the pioneering spirit of Italy's industrial heartland, where the cuisine and ingredients are defiantly forward-thinking.
Stanley delves into the identity of Italy's northernmost region, where many speak German as well as Italian, and the cuisine reflects both cultures.
Stanley discovers surprises in this wild region he has never visited before; he investigates how the rugged terrain influences the food and culture; high in sheep country, he prepares mutton on a traditional barbecue.
Stanley goes beyond bustling Rome to the tranquil Lazio countryside, where simple ingredients take centre stage, for Roman pizza, porchetta from Ariccia, rustic fish soup and tender lamb.