UFOs Declassified
Battle of LA
On February 25, 1942, the skies over the sprawling city of Los Angeles erupt like a volcano. Anti-aircraft weapons fire wildly at strange targets.
In the 80s and 90s, sightings of dark, triangular flying objects began to occur across the world - many incidents remaining unexplained.