Undercover Billionaire
Billionaire Glenn Stearns goes undercover in Erie, Pa., to see if he can make a million-dollar company in just 90 days.
Glenn decides to double-down on his million-dollar idea with a bold new plan to expand the business, but a problem arises that could jeopardise everything.
The Underdog BBQ team are up against a tight deadline as they prepare for their opening day, and Glenn may have let the cat out of the bag after a wrongly worded email.