Unexpected
A Family Affair
15-year-old Lexus thinks she's in labour, whilst pregnant McKayla struggles to find a prom dress. Meanwhile, Lilly's family gets to know her baby's dad at his party.
Mother's Nightmare
Lilly and her mum are upset when James bails on birthing class. Also, growing tension between her mother and Caelan's makes things uncomfortable for McKayla.
Lexus finally gives birth, making Kelsey a 31-year-old grandmother. After getting ditched again by James, a pregnant Lilly gets some tough love from her mum.
Lilly's mum doesn't want the baby to have James' surname. Two weeks before her own due date, McKayla visits her newborn sister, and one of the teen girls is given a ring.
McKayla must choose whom to have in the delivery room. James learns shocking facts about childbirth and the stresses of the newborn baby tear Lexus and her mum apart.
McKayla's baby's name causes tears. Shayden struggles with Kelsey's rules and Lexus feels her mum is pushing her away. Caelen shocks McKayla with a bold proposal.