Unforgotten
The discovery of a skeleton in the cellar of a demolished building launches a murder hunt, headed up by DCI Cassie Stuart and DS Sunny Khan.
Cassie and Sunny dig deeper into the lives of two of the people mentioned in the diary, beginning with Father Robert Greaves, who remembers Jimmy fondly.
As the investigation into the cold-case murder continues, the forensic team discovers that the marks on the victim's body are consistent with known gangland torture methods.
As Cassie and Sunny continue their investigation into the cold-case murder, the net tightens around the people whose names were found in the victim's diary.
Father Robert's revelations prove to have lasting repercussions, especially for Caroline when she goes into premature labour.