Puppy Dog Pals
Puppy brothers Bingo and Rolly like to be around Bob, their owner, and help him do various activities. While he is away, they travel across the neighbourhood and complete exciting missions.
Hawaii Pug-Oh / A.R.F.
When Bob says he'd love to feel the sand on his toes, pug puppy brothers Bingo and Rolly go on a mission to Hawaii. Bob introduces the pups to ARF, a robotic dog that is programmed to clean up their messes.
The French Toast Connection / Take Me Out To the Pug Game
Bingo and Rolly travel to France to get Bob some French toast. The pugs chase Bob's prized baseball across the city.
Bingo and Rolly try to get away from a self-fetching stick that begins chasing them. After Bob says he needs a pot of gold, the pups search for one at the end of a rainbow.
Bingo and Rolly accidentally chew Bob's childhood toy. When Bob's ice maker breaks, the pugs go to Antarctica to get him ice.
Bingo and Rolly help a baby whale that has been separated from her family. The pugs retrace their steps to remember where they buried Bob's unicycle.
Bingo and Rolly try to make Hissy feel better by taking her to their favourite places. The reprogrammed ARF takes the pugs where they want to go, but the pugs learn that the robotic dog isn't programmed to bring them back.