Wakaalat From Home
Sujin and Radhika are forced by the courts to work through their divorce over video call. With demands and back and forth claims, the couple do not exactly stay friendly.
Divorce
Divorce proceedings begin as Radhika accuses Sujin of having an affair and Sujin accuses Radhika of being a lesbian. Meanwhile, someone's voice is heard at Sujin and Radhika's flat.
Is Sujin Lying?
Radhika's therapist, Shilpi, has moved into her flat, and Sujin thinks that Shilpi is Radhika's girlfriend. Meanwhile, Radhika finds female clothing that proves Sujin is having an affair.
Lobo tries to bribe Rajni to manipulate the proceedings. Shilpi leaves, taking a lot of Radhika's essentials with her. Meanwhile, Sujin tries to convince Radhika that the divorce is a waste of money.
Sujin tries to convince Radhika that gambling is a sure bet. Meanwhile, Rajni attacks Radhika with a drunk picture of the latter with another woman, in an attempt to prove that she's a lesbian.
Everyone is interested in Rajni's outburst from the previous session while she tries to bring the focus back to the case.
Sujin and Radhika realise they should not get a divorce. They announce to their lawyers that they would like to withdraw the case.