Wedding.con
In their search for the perfect partner, five women are exploited financially and emotionally by scammers using false identities. The scammers pose as suitable suitors on popular online platforms.
Love Bombing
Sneha, Priyanka and Veena, women who are very different from each other, have one thing in common: their online search for a partner. So far, the results have been disappointing.
The False Promise of a Happily Ever After
Sandhya and Nithya have found ideal partners on matrimonial websites: young, cute men with a promising future, but who are also sensitive and caring. Little do they know that they are about to become prey.
Nithya doesn't want to lose Rajesh, while Priyanka is pushed even harder to commit to Mark. Meanwhile, Veena begins to support Prajit in his professional problems, and Sneha has a hunch that Rohan is dishonest.
Priyanka confesses to her parents that she has lost a lot of money. Sandhya feels that Vamsi's love has diminished after she transferred money to him. Nithya confronts Rajesh. Sneha and her best friend decide to find out the truth about Rohan.
Society and the law offer support to victims of online marriage fraud. However, five women are struggling to win their cases. These women are also trying to recover in the long term.