White House Plumbers
A look at how Watergate masterminds E. Howard Hunt and G. Gordon Liddy accidentally toppled the presidency they were zealously trying to protect.
The Beverly Hills Burglary
A year before the infamous Watergate break-in, E Howard Hunt and G Gordon Liddy are tasked with investigating the Pentagon Papers leak, gathering a team of Cubans to infiltrate whistleblower Daniel Ellsberg's psychiatrist's office.
Please Destroy This, Huh?
While Hunt and Dorothy entertain Liddy and his wife Fran at their exclusive country club, their kids Lisa and Saint John paint a less-than-perfect portrait of the family.
Hunt, Liddy and the Cubans attempt to break into the DNC offices at the Watergate to plant listening devices for the White House.
Reeling from the arrests at the Watergate, Hunt enlists Saint John's help to dispose of evidence. Liddy warns the Attorney General that the burglaries can be tied back to President and Dorothy must take control to protect her family and the Liddys.
Liddy shares his concerns about Hunt's stability with John Dean and Hunt's daughter leverages a secret notebook to convince her father to come clean in his Senate testimony. When the President resigns, lives are ruined.