Wild India
Elephant Kingdom
Seen through the eyes of a newborn elephant calf, follow life among India's giant herbivores in the shadow of the Himalayas.
Tiger Jungles
In a battlefield ruled by tooth and claw, predators such as the Bengal tiger the dhole and the Indian wild dog compete for space, water and food.
In the harsh desert and salty drylands of India's northwest, only the best adapted animals survive sandstorms, drought and intense heat.