Wild Nordic
Kingdom in the Sky
The Scandinavian mountains are covered with snow, swept by the wind, inhospitable and wild. The tundra creates life for ancient creatures like musk oxen, arctic fox and fable reindeer.
From Finland's far north, wild Viking Rivers inspire explorers from across the globe.