Wonder Momo
High School Girl Fights the Enemy!
Aspiring idol Momoko encounters friendly aliens who give her a special suit that grants her powers.
My Enemy, My Biggest Fan?
When aliens attack an idol event, Momoko runs into a rival idol who has a suit of her own.