World White Hate
Extreme Right Terror Networks
The first episode of World White Hate shows the extent to which right-wing terrorists have built a worldwide network. Young people are radicalised online and spread extreme views and fake news via social media or encrypted services such as Telegram, recruiting more people to their cause.
The threat of right-wing terrorism is growing worldwide with racist and right-wing extremists building global networks of hate. But resistance is organising in counter terrorism organisations and civil society.