X-Rated Queen
Expelled from the convent, Lucyna falls for the wrong man and is driven into an impossible situation to avoid social scandal.
In West Germany, Lucyna starts fresh and gets her first bittersweet taste of the adult entertainment industry.
Lucy's fame reaches Poland and brings up her past, while behind Baron's generous gesture lies a hidden agenda.