You Are Wanted
Lukas Franke (Matthias Schweighöfer) finds himself a victim of a hacking attack, his online information altered to implicate him as having masterminded a cyber-attack on Berlin resulting in a city-wide blackout. Suspected as a terrorist, Lukas scrambles to find out why he's been targeted, as even his family and friends begin to doubt his innocence.
Hotel Manager Lukas Franke finds himself a victim of a hacking attack, his online information altered to implicate him as having masterminded a cyber-attack on Berlin resulting in a city-wide blackout.
X-Ray
Lukas continues to try to find out who is targeting him, while mounting evidence causes doubt in the mind of his wife. Directed by the hacker Kaufmann, Lukas travels to Frankfurt to deliver a package, where he meets Lena Arandt.
Lukas is questioned by the police, and learns that they believe he's planning further attacks, and is working with Lena. Hanna is devastated following revelations leaked by the hacker. Jansen begins to suspect a leak within her department.
Now suspected in the killing of Kaufmann, Lucas evades the police with Lena's help. Jansen suspects Siebert may be the leak. Hanna is questioned by the police, and is fearful for her safety, and that of their son Leon.
Lena reveals her connection to Lukas, and opens up about her past. Lukas finds a clue from a previous meeting with Case, involving Leon. Arrested by the police, Lukas manages to send a warning to Hanna, alerting her that Leon is in danger.
Jansen and Siebert begin to believe that Lucas is telling the truth, and widen their investigation. Marc frees Lukas so that he can continue his search for the code, and puts in motion a dangerous plan to buy more time and hide his tracks.